Gazetka Pixelmon.pl Wydanie #00 (Wstęp)

=================
Poke News
=================

Witamy wszystkich trenerów w Nowej Gazetce Pixelmon.pl Prowadzącej przez Speeedus, Od ostatniej publikacji minęło trochę czasu zanim aktywność redaktora Elite37337 stała się znikoma. Ale gazetka Pixelmon.pl Powraca. Zapraszamy, miłego czytania :)

Ostatnio 01.01.2019 o Godzinie 00:40 Pojawił się nalot Legend !
Niestety, ale kilka legend się nie załapało..
- Darkrai
- Kyogre
- Groudon
- Zeraora
- Cosmoem
- Marshadow
- Mew

 Zawitaliśmy Też nowych Liderów Sal ! Xeor'a Lidera BF oraz Mateosuper100 Lidera Dragon !

Na chwilę obecną są Turnieje, wszelkie Eventy oraz Turnieje !
• Ruletka - Wybieramy kolor jaki chcemy obstawić Link

•  Domek dla Mikołaja - Budujemy domek dla Mikołaja, wyniki Konkursu niebawem! Link

• Turniej Showdown - Symulator Poke Bitwy! Trwają walki Link

• Mistrz Miesiąca ! Ruszyły walki, nie zdążyłeś/aś się Zapisać? Nic straconego, wystarczy poczekać na koniec miesiąca będą prowadzone Zapisy. Link

Wszelkie Turnieje, Eventy oraz Konkursy mamy za sobą, pora na Liderów Sal ! 
Rozpoczęła się rekrutacja na Różne Sale BF Link oraz Typowe Link

Hot News
 - Lider Sali Poison CravterPL Został zdegradowany z rangi Lidera!
 - Admin Lider Sali Fairy Wardf zrobił live na Którym było losowanie o Groudona!
PLKiradPL Wygrał Groudona, po czym zaczął piszczeć.

Niestety, to jest dopiero wstęp Gazetki więc Niestety Nie ma Pokemon'a Tygodnia ani Rozrywki :/

============
Wywiad
============
Dziś Poprowadzimy wywiad z.. MocazPL !
S: Siemka, chciałbym Ci zadać kilka pytań.
M: Cześć, Dawaj :D

S: Możemy Zaczynać?
M: Pewnie.

S: Opowiedz nam coś o sobie.
M: Nazywam się Michał. Mam 15lat, mieszkam w okolicach Wrocławia.

S: Co Cie zmotywowało żeby grać na serwerze Pixelmon?
M: Do gry na Serwerze zachęcił mnie mój Kolega z klasy, było to około 5 lat temu. Bardzo mi się spodobała gra na serwerze Pixelmon.pl, więc postanowiłem zostać na dłużej.

S: Co robisz poza siedzeniem przed Komputerem?
M: Trenuje Koszykówke, gram w lokalnym klubie.

S: Gdybyś był adminem, co byś zmienił na serwerze?
M: Niestety nie wiem tego.

S: Dobrze więc, Jak zostałeś Liderem Dark?
M: Zrobiłem poki, Zgłosiłem się na forum, zawalczyłem z Neymarem i wygrałem. Wcale to nie jest takie trudne jak może się wydawać niektórym graczom, wystarczy troche poćwiczyć.

S: Ulubiony Pokemon Nielegendarny?
M: Greninja

S: Chciałbyś coś powiedzieć na koniec tego wywiadu? Kogoś pozdrowić?
M: Chciałbym Pozdrowić cały Serwer oraz podziękować za Zaproszenie

To Tyle, dziękujemy za przeczytanie Tej Gazetki!

Pierwsze wydanie Już niedługo !
Do zobaczenia !

Speeedus 




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Gazetka Pixelmon.pl Wydanie #01

Gazetka Pixelmon pl Wydanie #2